.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خشم آل سعود

یک فعال سیاسی عربستان با اشاره به سرکوب تظاهرات مردم عربستان در حمایت از انقلاب بحرین از خشم آل‌سعود از حمایت شیعیان عربستان از این انقلاب خبر داد. 

"ابوالحسن " یک فعال سیاسی عربستانی از اقدام سرکوبگرانه و تخریب املاک شهروندان شهر قطیف از سوی نیروهای نظام ، هنگام برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم برای درخواست اصلاحات سیاسی و اعلام همبستگی با مردم بحرین خبرداد.

وی گفت: نیروهای نظام حاکم هنگام برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز مردم، املاک شهروندان و مراکز تجاری را تخریب و علاوه بر آن بسیاری از تظاهرات‌کنندگان را بازداشت کردند.

وی اظهار داشت: نیروهای عربستانی به طور عمد دست به اقدامات تخریبی می‌زنند تا با تحریک جوانان، درگیری بوجود آید، علاوه براین سازمان اطلاعاتی عربستان افرادی را با لباس شخصی به میان تظاهرات‌کنندگان می‌فرستند تا ایجاد مشکل کنند

وی درعین حال تاکید کرد که تظاهرات مردم قطیف حامل پیامی درهمبستگی با مردم بحرین ومحکوم کردن اقدام عربستان در اعزام نیرو به این کشور است و اینکه خواسته‌های تظاهرات‌کنندگان قطیف همان خواسته‌های مردم بحرین است.

وی با طرح این سوال که عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به دنبال چه هستند؟ گفت: آنها می‌خواهند، مردم بحرین را به هر نحوی سرکوب کنند زیرا اکثر مردم این کشور شیعه هستند و سرکوب شیعیان یک پیروزی برای آنها بشمار می‌آید.

وی افزود: دولت نمی‌خواهد هیچ تظاهرات مسالمت آمیزی برگزار شود و فقط به دنبال سرکوب است، حتی اگر این تظاهرات بر حق باشد.

وی گفت: همه عربستانیها به استثنای وهابی‌ها، اقدام کشورشان در ارسال نیرو به بحرین را محکوم می‌کنند./1290



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.747 seconds.